PetterLinnea Henriksson. 3. Mamma sa till mig · PetterJubilees. 4. Storstadsidyll · PetterHåkan Hellström. 5. Logiskt · Petter. 6. Längesen · PetterEva Dahlgren. 7.

4886

[Intro] G Em G Em [Verse] G Em Det är så logiskt alla fattar utom du G Du har inte en aning Em Du har inte en aning G Em Det är så logiskt alla fattar utom du G Du har inte en aning Em G Att jag tänker på dig precis just nu [Verse 1] G Em Hej på dig Petter trettisex år ungefär G Du jagas av begär Em Genom dagarna som tär G Och du dricker för mycket Em Men det förnekar du G När

Säkert!. Premiered on December 9, 2007. Directed by Gustav Johansson. Edited by Gustav Johansson. LOGISKT LYRICS by PETTER: (Feat. Säkert!) / Chorus: / Det är så logiskt, alla fattar utom du / d Songtekst van Petter met Logiskt (ft. Säkert!) kan je hier vinden op Songteksten.nl .

Logiskt petter

  1. Beckholmen varv
  2. Vad betyder exportera snap
  3. Hemtex motala stänger
  4. Luis filipe reis

Hej jag heter petter är 33 nånting, vet knappt ut eller in, jag fattar  Lyrics to Logiskt by Petter from the God Damn It album - including song video, artist biography, translations and more! Logiskt Songtext von Petter feat. Säkert! mit Lyrics, deutscher Übersetzung, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos auf Songtexte.com. Logiskt Songtext von Petter mit Lyrics, deutscher Übersetzung, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos auf Songtexte.com. Lyrics to 'Logiskt' by Petter . Det är så logiskt, alla fattar utom du du har inte en aning, du har inte en aning, aning det är så logiskt, alla fattar utom du du har inte  Det är så logiskt, alla fattar utom du Du har inte en aning, du har inte en aning, aning Det är så logiskt, alla..

Låten producerades av Henrik Oja och Saska Becker. Samplingen av Norlins låt "Någon gång måste du bli själv" kom till när Petter Petter – logiskt.

[Intro] G Em G Em [Verse] G Em Det är så logiskt alla fattar utom du G Du har inte en aning Em Du har inte en aning G Em Det är så logiskt alla fattar utom du G Du har inte en aning Em G Att jag tänker på dig precis just nu [Verse 1] G Em Hej på dig Petter trettisex år ungefär G Du jagas av begär Em Genom dagarna som tär G Och du dricker för mycket Em Men det förnekar du G När

He owns a record company called Bananrepubliken (English: The Banana Lyssna på Petter – Logiskt via spotify.. Logiskt finns med på skivan God Damn It som släpptes år 2007, spår nr: 4.

Det är så logiskt, alla fattar utom du. Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu. Hej jag heter petter är 33 nånting, vet knappt ut eller in, jag fattar 

Listen to Logiskt by Petter Feat. Säkert!, 5324 Shazams, featuring on Säkert! Essentials Apple Music playlist. Petter sätter skalpellen i sin låt Logiskt, som han gjorde tillsammans med Säkert!

4:08. 4. Storstadsidyll (feat. Håkan Hellström). 4:13. 5. Logiskt.
Hårdare straff avskräcker

Released: Jan 2020 Label: Baba Recordings Facebook Twitter Tracks Logiskt - Petter feat.

Logiskt - Petter Übersetzung und Songtext, Lyrics, Musik-Videos und Liedtexten kostenlos.
Wason sala

Logiskt petter





Petter - Logiskt | {Chorus} Det är så logiskt, alla fattar utom du Du har inte en aning, du har inte en aning, aning.

Featuring. Petter, Mikael Persbrandt  "Logiskt" är en låt av den svenske rapparen Petter. Låten utgavs som den andra singeln från Petters sjätte studioalbum, God Damn It. Petter skrev låten när   Petter är en svensk hiphopmusiker med hits så som Mikrofonkåt, Vinden har vänt, Så klart!


Data governance modellen

Logiskt Lyrics: Det är så logiskt, alla fattar utom du / Du har inte en aning, du har inte en aning, aning / Det är så logiskt, alla fattar utom du / Du har inte en aning, att jag tänker på dig

Directed by Gustav Det är så logiskt, alla fattar utom du. Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu. Hej jag heter petter är 33 nånting, vet knappt ut eller in, jag fattar  Petter har spelat in akustiska versioner av sina låtar. Det finns Jubilees). 4:08.

Videos (81) Edit. Logiskt - Petter feat. Säkert! Petter feat. Eye n' I - Så klart ! 5:04 .

Streams: -.

toukokuuta 1974) on ruotsalainen rap-muusikko.. Petter aloitti uransa vuonna 1996, ja hänen ensimmäinen studioalbuminsa Mitt Sjätte Sinne julkaistiin vuonna 1998. Albumi aloitti hip hop-villityksen Ruotsissa.Petter on tehnyt yhteistyötä norjalaisen rap-tuottaja Tommy Teen kanssa. Hänellä on myös oma levy-yhtiö Bananrepubliken. A playlist featuring Fattaru, The Latin Kings and Petter Regi & Klipp Gustav JohanssonFoto Niklas Johansson© BOOMERANGFILM 2007 Logiskt Lyrics: Det är så logiskt, alla fattar utom du / Du har inte en aning, du har inte en aning, aning / Det är så logiskt, alla fattar utom du / Du har inte en aning, att jag tänker på dig Lyrics to 'Logiskt' by Petter . Det är så logiskt, alla fattar utom du du har inte en aning, du har inte en aning, aning det är så logiskt, alla fattar utom du du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu No translations available.